14
Jan
10

Kim HyunJoong – Hero JaeJoong ‘Showed Off Friendship’ with Trip to Canada Together

Kim HyunJoong – Hero JaeJoong ‘Showed Off Friendship’ with Trip to Canada Together
Credits : Newsen + (English Translation) xiaochu @ Quainte501.com + (Indonesian Translation) chy@dsplove.wordpress.com

Image and video hosting by TinyPic

DongBangShinGi Hero JaeJoong dan SS501 Kim HyunJoong menarik perhatian ketika liburan mereka ke Kanada.

Telah diketahui bahwa mereka berdua sangat dekat di industri hiburan. Dilaporkan bahwa Hero jaeJoong dan kim HyunJoong pergi liburan ke Vancouver, Kanada tanggal 9 Januari.

Kim HyunJoong ikut Hero JaeJoong jalan-jalan ke Kanada setelah dia melihat berita yang mengatakan bahwa JaeJoong liburan ke Kanada.

Salah satu perwakilan berkata “Mereka berdua sering jalan bersama karena mereka sahabat dekat, jadi mereka menggunakan kesempatan ini untuk jalan-jalan bersama.”

Hero JaeJoong baru kembali dari Sydney Australia dengan Xiah Junsu dan Micky YooChun. Setelah itu dia langsung menuju Kanada.

Berita mereka berdua liburan bersama menyebar lewat internet. Fans yang melihat mereka di kanada, mengupload fanaccount dan menyampaikan berita bahwa mereka liburan bersama.

Sementara itu, Hero JaeJoong dan Kim HyunJoong akan kambali ke Korea akhir pekan ini.


6 Responses to “Kim HyunJoong – Hero JaeJoong ‘Showed Off Friendship’ with Trip to Canada Together”


  1. 1 roe
    January 14, 2010 at 11:11 PM

    Hyun Joong oppa, jauh amat liburan ke kanada. Knp gak ke Jakarta aja siiiih???? Hoho ( maunya:> )

  2. 2 ree
    January 15, 2010 at 9:07 AM

    Seneng liat leader bisa liburan d tengah2 kesibukanny..^^
    Berharap member yg lain juga bisa istirahat sejenak..

  3. 3 amer
    January 15, 2010 at 5:07 PM

    asyiknya lburan ke kanada…

    udah tau blump, kalo ternyata hero jaejoong tcu kenal leader gra2 dkenalin ma youngsaeng..
    oppa bilang nih dulu dya ma hero tuh shabatan pas masih di SM, tapi pas youngsaeng oppa pindah ke dsp, hero kan dikenalin ke leader…
    ktanya sih..youngsaeng sempet nyesel udah ngenalin hero ke leader…gra2nya malah hero jadi lebih deket ke leader daripada ke oppa…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Follow Me~~

DSPlove's twitter
Image and video hosting by TinyPic
chy's twitter
Image and video hosting by TinyPic

TripleChangjo Indonesia Corner

Image and video hosting by TinyPic

Indonesian Translation (DO NOT TAKE OUT WITHOUT PERMISSION!!!)

PLEASE, DO NOT TAKE OUT INDONESIAN TRANSLATION WITHOUT PERMISSION!
Thank You.

MAGAZINE
[TRANS] FANS magz July 2009 issue
[TRANS] Taiwan Magazine COLOR Interview
[TRANS] PLAY magz Jul 2009 Vol 135
[TRANS] Not just pretty boys – SS501 Exclusive Interview (KKBOX)
[TRANS] COOL magz HongKong [Updated]
[TRANS] SS501 in 7-Watch Taiwan
[TRANS] SS501 in Trendy Magazine Taiwan Aug 2009 [PART 1]
[TRANS] SS501 in Trendy Magazine Taiwan [Part 2]
[TRANS] SS501 in Trendy Magazine Taiwan Aug 2009 [Part 3]
[TRANS] SS501 in Trendy Magazine Taiwan Aug 2009 [Part 4] (last part)
[TRANS] August 09 COLOR Magazine No. 177
[TRANS] A’st1 in Junior Magazine (June 2009)
[TRANS] SS501 in YG Magazine
[TRANS] E Pop Mag No.225, SS501
[TRANS] ‘Teens’ SG Magazine Oct 2009
[TRANS] ‘Teenage’ SG Magazine Oct 2009
[TRANS] Yes Magazine Sept 09
[TRANS] FANS Sept 09 Issue
[TRANS] SS501 in Easy Magazine Oct 2009 – SS501 Keywords
[TRANS] Trendy No. 5 [PART 1]
[TRANS] Trendy No. 5 [PART 2]
[TRANS] Trendy No. 5 [PART 3]
[TRANS] Trendy No. 5 [PART 4-1]
[TRANS] Trendy No. 5 [PART 4-2]

---

OTHER
[TRANS] Asia Tour Concert in Seoul : Backstage & Rehearsal Story
SS501 : Introduce Your Fellow Members
Kim Hyun Joong Story
Kim Hyun Joong 4D Quotes Collections. *lol…
[TRANS] His and Her Letters by Kim Hyun Joong
[TRANS] SS501’s message to Japan Fans
[TRANS] SS501 interview with Monkey3
[TRANS] SS501 interview in ‘5 Men’s 5 Years’ album [PART 1]
[TRANS] SS501 interview in ‘5 Men’s 5 Years’ album [PART 2]

DSPlove~~~

LOVE for DSP line~~
SS501, KARA, A'ST1 and Rainbow...
Triple S, Eunice and Kamilia... ^^
Fighting guys... i love y'all... ^^

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

DSPlove’s twitter


%d bloggers like this: